Kontaktní centra – Karlovarský kraj

Kontaktní centra jsou specializované organizace, které se zaměřují na poskytování služeb zákazníkům. Tyto centra jsou většinou umístěna v moderních budovách s vysokou technologickou výbavou a zaměstnávají velké množství lidí.

1–3 firem z 3 nalezených Filtry

1Domov pro seniory SKALKA v Chebu, Americká 2176/52

4.4
★★★★★
★★★★★
(6)
Americká 2176/52, Cheb
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Domov pro seniory Skalka se nachází v blízkosti přehradní nádrže Skalka v příjemném a klidném prostředí. Kapacita domova je 115 klientů. Nabízíme ubytování, stravování, zdravotní péči, ošetřovatelskou péči a rehabilitační péči.

2Denní centrum Mateřídouška, o.p.s.

4.9
★★★★★
★★★★★
(35)
Školní 737, Chodov
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Provozujeme denní stacionář pro lidi s mentálním a kombinovaným postižením. Nabízíme sociální služby. Denní stacionář Mateřídouška je ambulantní sociální služba, která uživatelům poskytuje služby v pracovních dnech: pondělí - pátek od 6,00 - 15,30 hod.

3Agentura domácí péče LADARA, o.p.s.

4.6
★★★★★
★★★★★
(30)
Čankovská 1021/19, Karlovy Vary-Rybáře
Dnes už má zavřeno
Bezdlužná

Agentura domácí péče LADARA, o.p.s., se sídlem Čankovská 1021/19, 360 05, Karlovy Vary-Rybáře, v okrese Karlovy Vary a v kraji Karlovarský kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. O 95, Krajský soud v Plzni. Právní forma Obecně prospěšná společnost. Založení v roce 2006. Pracuje u nás 25 - 49…


Firmy v dalších lokalitách


Kontaktní centra v lokalitě Karlovarský kraj – detailní popis

Jejich hlavním úkolem je zajištění rychlé a efektivní komunikace s klienty, a to prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu nebo sociálních sítí.

Kontaktní centra jsou důležitou součástí moderního byznysu a jsou využívána v mnoha odvětvích, jako jsou bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, cestovní ruch a mnoho dalších. v oblasti Karlovarský kraj jsou kontaktní centra využívána zejména v oblasti služeb pro obyvatele, jako jsou například místní úřady, zdravotnická zařízení a další.

V kontaktních centrech pracují lidé s různými schopnostmi a dovednostmi, kteří jsou školeni v oblasti komunikace s klienty a řešení problémů. Zaměstnanci kontaktních center jsou obvykle rozděleni do týmů, kteří se specializují na určitou oblast služeb. Týmy jsou vedeny zkušenými manažery, kteří zajišťují efektivní fungování celého centra.

Kontaktní centra využívají moderní technologie, jako jsou například CRM systémy, které umožňují rychlé a efektivní zpracování informací o klientech. Díky těmto systémům jsou zaměstnanci schopni poskytnout klientům rychlé a přesné informace a řešit jejich problémy v co nejkratším čase.

V kontaktních centrech se využívají různé metody komunikace s klienty, jako jsou telefonické hovory, e-maily, chatování a sociální sítě. Zaměstnanci jsou školeni v používání těchto nástrojů a jsou schopni poskytnout klientům služby v souladu s jejich preferencemi.

Kontaktní centra jsou důležitým prvkem moderního byznysu a jsou využívána v mnoha odvětvích. v oblasti Karlovarský kraj jsou kontaktní centra využívána zejména v oblasti služeb pro obyvatele. Zaměstnanci kontaktních center jsou školeni v oblasti komunikace s klienty a řešení problémů. V kontaktních centrech se využívají moderní technologie, jako jsou CRM systémy, které umožňují rychlé a efektivní zpracování informací o klientech.